søndag den 28. april 2013

Fusions Cup for fulde drøn

Klubbens interne træningsturnering - Fusions Cup - er i fuld gang. Som nævnt i forrige indlæg, så stod jeg for at løbe 10km løb, hvor jeg satsede på at løbe på 45-47 minutter. Det gik dog bedre end jeg havde troet, for jeg løb på 44.13 (ruten var reelt kun 9,8km). Den tid er jeg naturligvis super godt tilfreds med, for det er tydeligt at min løbeform går støt fremad. Men det jeg faktisk var mest tilfreds med, var at jeg disponerede løbet rigtigt fint. Jeg løb nemlig den sidste halvdel hurtigere end den første, fordi jeg sørgede for ikke at lægge for hårdt ud i starten. Men hold nu k... hvor er konkurrencen hård i klubben. Næsten 70% af mændene løb under 40 minutter!

Se lidt analyse om mit løb her:

Allerede på tirsdag (30/4) løber næste afdeling af Fusions Cup'en af stablen. Det drejer sig om en 42 km lang enketstart, hvilket jeg glæder mig meget til. Selvom jeg har cyklet lidt for hyggens skyld de seneste år, så har jeg aldrig kørt en enkeltstart hvor jeg skulle give fuld gas på så lang en distance. Det bliver meget spændende, at se hvordan det kommer til at gå.

Ellers kommer det næste stykke tid til at dreje sig om især cykel- og løbetræning, frem mod mit første Tri-stævne, som er Haraldslund mini Triathlon (200m-12km-4km), som finder sted d. 19. maj.

Take care...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar